Inima asta-i bucati facuta

[play la melodie si nu te grabi cu cititul]

Ea: Ce perversi sunt oamenii … alta data as fi pariat ca nu ne-am desparti in veci, ca ma iubeste sincer dar…

Eu: Nu-mi aminti ! Eu unul m-am resemnat: nimeni nu o sa ma iubeasca si nici eu nu vreau sa mai iubesc. Am inima data prin tocator si chiar nu mai pot sa o lipesc pentru ca imi e frica sa mai simt ceva pentru cineva. Sigur ma va minti, rani, insela, ceva tot imi va face…

Si uite asa mi-a plecat iar gandul la ea…

Am plecat la plimbare cu un om frumos, solduri proeminente, piept plin si picior frumos. Mare greseala, calauza asta-i hoata iar eu n-am crezut zvonurile…
Ea mi-a propus o aplicatie interesanta a vietii: Sa luam niste sentimente iar cu ele sa sapam o groapa. Mi-a zis sa fiu gentleman si sa o ajut.
N-am putut spune nu.
Atat de mult a durut! La final am aflat ce orb am fost…
Groapa aceea era numai pt mine. M-am asezat singur in ea, am si tras niste lacrimi peste mine sa-mi tina de cald. Si o vedeam de acolo de jos cum ma ingroapa si nu are mila. O vedeam cum ea rade, cum isi daruieste mana unui strain, cum il lasa si pe acela pentru altul fara scrupule. Si toate astea-n fata mea. Si imi arata cat de fericita e si cu ce locuri si fapte se inconjoara numai in ideea de a-mi demonstra ca ce bine ii e ca a demisionat din viata mea.

Oare meritam asta?

Nu orb, ci naiv!
Halal final de iubire mi-am ales…
Stiti cum m-a transformat: acum sunt rau, narcisist, singur si nici ca mai vad vreo cale de iesire din prapastia asta de decizii proaste.

Am incetat si sa imi doresc sa mai vina inapoi. Acum stiu ca ce iubeam e mort demult, ca tot sufletul ala frumos, buzele ei pe ale mele, stransoarea aia cand ne revedeam, si orice bataie de inima cand ne iubeam, toate dar toate, s-au dus iar acum sunt doar un vis frumos.

Te voi uita! te-am mai uitat o data; diferenta e ca acum incui orice usa, si sper ca iarna asta sa ingheti, afara, in ger, fara mine acolo sa-ti tina de cald.

 

Lasă un răspuns

