Prins in sfori

E trecuta vremea mea. E trecuta si vremea ei.

Ne-am folosit reciproc in jocul asta nebun pana cand ni s-au tocit vorbele iar actiunile au putrezit de lehamite. Cumva ne mai poti vedea formele multumita prafului ce ne-a stilizat in amintiri batrane.

Amintiri? Da… Prin asta-mi place sa traiesc!

Ce va pot spune este ca eu vedeam la stanga iar ea la dreapta. Ne-am atins de cateva ori dar niciodata n-am putut forma unul.

Mie imi placea actiunea. Ei ii placeau vorbele. Ne legam cumva dar altcumva ne eschivam de la evident. Nu stiu cum ma interpreta ea dar mie putin evident imi sclipeau ochii.

N-am stiut cum sa fac si ce sa fac pentru ca si ea canta a indiferenta cand imi era lumea mai draga. Vedeti voi … eu n-am vrut sa pierd iar ea nu a vrut sa castige.

Si nu doar ochii ma dadeau de gol, si palmele-mi transpirau. Adevarul e ca m-as fi lipit rau de sufletul ei, as fi cuprins-o cu o mana iar cu cealalta i-as fi prins parul si nu i-as fi dat drumul pana cand ar fi ramas fara aer din sarutul ala nebun.

Eu nu sunt trist, pentru ca el a venit. Si a venit cand fix nu ma asteptam.

De ar fi stiut ce simteam … de ar fi dat cat as fi dat si eu. Si nu ma intelege gresit – as fi dat si spirit si fizic.

In momentul ala n-am simtit nici frig nici cald, nu voiam sa plec dar nici sa stau degeaba, nu auzeam nimic, numai buzele imi mai dadeau siguranta ca-s viu pe trupul ei, totul escalada corect; stiam precis ca nu vreau sa se termine.

Si totusi ceva a lipsit si pe nesimtitelea am plecat amandoi. Ne regasim cumva dar nu avem ce ne trebuie.

Nu o sa intristez peisajul pentru ca eu stiu sigur ca este decat la 15% si atunci vom avea tot iar totul se va satura de explozia noastra de fericire.

In schimb trist este ca dragostea-i prinsa-n sfori. Numai ca papusarul nu a ales bine finalul povestii. Eu cu speranta spun ca va continua … poate intr-o alta viata …

Pana atunci,

cu bine roscato,

vis neimplinit!:*

Lasă un răspuns

