Mereu tu.

N-am crezut pentru ca n-am avut. De aceea niciodata n-am sperat la tine, la mine de acum, la noi doi din viitor.

Si cred ca lucru minunat mi se intampla cand din senin ma gandesc la tine desi esti langa mine, cand iti spun te iubesc desi sunt preocupat cu altceva, cand tu-mi furi orice viciu si-l inlocuiesti cu propria ta persoana.

Unic in viata mea sa iubesc si trupul si sufletul si orice tin de tine, ce lasi in urma si ce vrei sa cladesti cu perspectiva de viitor.

Am vazut dragostea in felurite forme: bolnave, obsesive, disperate, furate, pierdute, ademenite, gandite, pe interes reciproc, promise, fortate, la prima vedere; toate trase prin inel sau pierdute la prima greseala. Dar asta-i tot timpul croita sa dea totul si sa ceara nimic fara compromis.

Ma faci sa respir sub apa, imi dai aripi pe pamant, transformi problemele in oportunitati, dai culoare diminetii, imi arati cine sunt si faci din asta o arta.

Se spune ca iubire este atunci cand fericirea ta tine in a-l face pe celalalt fericit. Tu joc cu strictete dupa reguli, nu te abati de la mine si iti iese intocmai calculul si in cele din urma rezultatul scontat – fericirea!

Lasă un răspuns

