Bulina.

 

 

Sunt tare suparat pe tine … esti atat de rea incat ai fugit cu multe lucruri ce imi apartin.

Si inima si gand si tot am lasat la tine. Ti-am lasat si frustrarea mea si mai presus de toate sper ca si amintire de mine e la tine pe buze.

Pentru ca buzele mele le pastrez nepatate doar in speranta ca te vei intoarce.

Habar n-ai tu. Habar nu ai…

N-ai habar catusi de putin de tot ce simt pentru tine. Si admit ca nu sunt cel mai bun dar tot ce am si fac e dedicat tie.

Sa stii ca pentru mine nu s-a terminat. Sa stii ca sunt tare si oricat de greu ar fi nu o sa cedez.

Imi e dor de toate grijile pe care ti le faceai si cum tot noi treceam peste tot. Imi e dor sa ma bati, sa ma certi, sa ma saruti, iubesti si in final ierti.

Acum serios, cat timp trebuie sa treaca sau cat de mult trebuie sa fug? Pentru ca pentru mine timpul s-a oprit in loc si de ceva vreme alerg numai in stil boomerang.

 

Sau alta problema imi pun: te-am pierdut, sau nu te-am avut niciodata?

Atat de confuz, dezorientat, pierdut si mic ma simt…

 

Probabil ca si asta e un motiv de dezorientare, mi-am dorit binele alaturi de tine atat de mult incat am facut rau. Da vina pe mine! Fa-ma nebun! Dar totul a fost facut cu gand bun…

Doar daca as putea sa te pun in locul meu sa suferi de amintirile mele.

Imi pare rau ca te-am suparat… imi pare rau ca m-ai facut fericit…

Defapt prost formulat imi pare rau…pentru ca pretuiesc tot ce am avut cu tine doar ca acum nu-mi e bine si refularea asta de sentimente ce ma inunda e nevrotica si foarte distructiva

Sa inteleg ca nu-mi ramane altceva de facut decat sa-mi impachetez toate amintirile cu tine si sa mi le ascund in inima…

 

Urata metoda de disparitie am, dar alta alternativa nu gasesc. Imi pare rau! si T.I.M

 

 

Lasă un răspuns

