Poate singura.

 

 

Si o sa continui sa fiu eu. Desi sunt sigur ca chiar aceasta este problema. Sa fiu altul nu stiu. Sa fiu fara tine sincer numai stiu. Ma macina sa iti simt lipsa, imi termina viata sa nu ma bucur alutari de tine, ma sugruma frigul asta …

Se spune ca asa cum vine la fel de usor si pleaca; atunci de ce eu sunt singurul care nu simte la fel?

Poti sa te minti, poti sa fii oriunde si sa faci orice dar cu mine te-a plouat, tot eu te-am sters de apa, te-am uscat de suparari, te-am incalzit la pieptul meu si mi-a placut efortul. Am incercat sa pretuiesc momentul chiar daca pentru tine nu a fost de ajuns.

Oh, tu oglinda, spune-mi sau nu mai vorbi niciodata, de ce ai incercat sa transformi un prost in barbat cand el nu se poate descurca nici macar cu copila din tine?

Personal am trecut peste orice incercare inca de la inceput avuta, dar aici am gresit, dupa ce am trecut de ele, mi-am pierdut calea si am trecut si pe langa tine in intreaga ta fire, gandire, simtamant si …  e nevoie de noi doi. Doi strigoi nebuni intre porumbei de piata. Aminteste-ti! si mai presus de toate Aminteste-ti ca tot trecutul poate fi viitor la explozia ta…

E intr-adevar cronic cand ma gandesc felul in care am fost alungat din gradina mea de rai. Taram de basm zambetul tau.

Pe bilet ti-am scris asa: „voi fi langa tine cand iti va fi mai rau si sa fii langa mine cand imi va fi mai bine!”. Cat de mincinos pot fi si eu, am pretins ca nu ma gandesc deloc la mine cand defapt acum as vrea sa fiu parte din camera ta in orice feeling ai fi. Cu toate astea as vrea sa cred ca l-ai pastrat si o sa il porti vreodata cu tine. Ti-as da limba, o ureche si jumatate din nas numai sa nu trec in uitare…

Sa stii ca nu am privit in jur niciodata, am avut calea mea dreapta ca tine. Si drept raman cand spun ca ai fost singura. Imi pun viata pe hartia drept dovada!

Astept cu nerabdare sa-mi vezi gandurile, sa imi raspunzi si daca undeva exista cineva mai presus de lume sa-mi dea ochi sa te vad venind Acasa.

Stiu ca esti obosita si optez spre a nu te prafui si eu astfel ca aici inchei sa blestem momente …

Cand eram un baietel obisnuiam sa multumesc pentru un ou Kinder spunand „Te iubesc din inima mami!”. Acela era cel mai sincer si pur mod de a-mi arata multumirea pentru efortul facut. As fi ipocrit sa afirm ca pot spune la fel si acum, dar fac un efort cu riscul de a fi luat peste picior … sau mai bine nu, spun doar atat T.I.M!

Lasă un răspuns

