Rapsodie de amintiri.

Azi, cam tarziu, am realizat ceva. Am realizat ca nu merita sa ai relatie. Nu in sensul ca ti-ar displacea respectiva persoana, ci asa pur si simplu.

Incep atat de frumos, si e atat d bine: primul sarut cand se face legatura chimica dintre voi 2 – nu are rost sa te minti ca l-ai uitat, cand simti ca pici din picioare, cand in fiecare seara multumesti celui de sus ca iubesti si esti iubit, cand ai da tot  pentru el, cand el lasa orice in urma, cand el face lucruri pe care nu le-a mai facut pentru ea, cand ea cedeaza ceva pur doar pentru el.

Si se termina.

Urat, nu exista relatie sa se termine fericit, sau cel putin eu nu am intalnit un ‘adio’ razand. Si iau o bucata din tine si o transforma in amintiri care dor mai tarziu.Sa fim seriosi, e omeneste sa te uiti inapoi.

Chiar daca zambesti cand iti aduci aminte, tot ai lacrimi pe obraji, sau uneori si mai rau, iti este dor dar numai poti sa regasesti ultimul drum. Acum intelegi ca nu-e bine sa clipesti prea mult…pierzi esentialul…

Eu personal imi aduc aminte razand cand ma certam cu fosta iubita. Si cand zic iubita, inseamna ca am iubit-o. Si plangeam impreuna, pentru ca simteam ca numai merg lucrurile desi ne-am fi dorit, desi stiam ca toata nebunia era defapt dragoste si frica de a nu pierde, asa e cand te joci ruleta ruseasca, unul pica. Si plangeam impreuna, imbratisati, ii sarutam orice lacrima. Jur ca o lacrima de a ei nu am ratat-o. Mai tarziu nu mi-a mai dat lacrimi ci doar jigniri. Am ars scrisori fotografii, foi si foite, panglici si cutii. La ce mi-a folosit? La nimic! Inca mai simt apa sarata pe buze!

La inceput am obosit sa te cuceresc! dar mi-a placut!

Am obosit sa fiu al tau!…

Apoi…am obosit sa te recuceresc…asta m-a facut praf si scrum. De asta sunt proaste tigarile, se termina…

Doamne si cat de multe mi-ai reprosat…

Si uneori imi reprosai ca sunt copil! Si ce? Nu imi e de ajuns ca am riduri? Daca si sufletul imi moare atunci eu cum mai zambesc? Spune-mi tu! Erai singurul loc in care ma refugiam si eram eu – asa prostut, dar eram eu…

Mi-ai spus ca nu depun destul efort? Tu ai depus? Si daca ai depus, ce ai obtinut?

Si uita-te la tine! Ti se pare ca esti perfecta ? Nimeni nu-e perfect!

Oare stii tu cat doare sa spun acum ca esti doar alta…

Pacat, acum suntem 2 stele paralele, eu zbor prin lume intr-o aripa, tu ti-ai gasit 2-3 in plus. O fi bine asa?

Nu ma intelege gresit, nu sunt patetic, nu ma plang. Atunci cand m-ai lasat, la inceput am fost infrant, m-am tarat dintr-o camera in alta nu sa mananc sau sa dorm, ci pur si simplu sa imi amintesc cum tu stateai la mine in pat, cum tu asteptai sa iti pun masa, sau cum ne certam pe televizor. Era enervant atunci, stii cat mi-ar place sa ma enervez acum? M-a intarit in timp ca ai plecat si m-ai lasat singur in lumea asta rea. Problema e ca nu m-ai lasat doar odata, ci de mai multe ori in parte. Te joci cu amagirea?Amagirea mereu invinge. Crezi ca dragostea ma mai omoara? Simplu fapt ca realizez ca orice lucru important in viata il faci singur, si sfarsesti prin a fi singur ma scarbeste si ma face sa imi pierd orice interes pentru tine, pentru mine, pentru voi toate .

Adevaru’ e ca mananca palmele, transpir, ma musc de buze numai cand ma gandesc ca am avut tot, erai paradis. Si nu-mi dau seama: am fugit eu din paradis, sau totul s-a degradat in iad treptat treptat…

Adevarul e ca numai conteaza raspunsul, uita de tot, o sa iau totul pe umerii mei; acum e tarziu, culca-te, somn usor! Te ador.

Lasă un răspuns

